سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
جمشیدی

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه خواهران با حمایت از عملکرد و تلاش تیم مذاکره کننده با 1+5، گفت: مذاکره کنندگان با شجاعت، درایت و عقلانیت در قبال زیاده خواهی های استکبار به سرکردگی آمریکا ایستادگی کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر این که «هیأت مذاکره کننده ایران پرتلاش، جدی، دلسوز، مستحکم و منطقی است و حقاً و انصافاً در مقابل حرف زور ایستادگی می کند»، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب برای نخستین مرتبه نیست که از تیم مذاکره کننده حمایت می کند و ایشان در بیانات گذشته خود نیز بر لزوم حمایت از مذاکره کنندگان تاکید داشتند.

وی با بیان این که همچنین مقام معظم رهبری در سخنرانی های خود ارشادات و تذکرات را نیز بیان کرده اند، تصریح کرد: معظم‌له خطوط قرمز و کلان را در طول مذاکرات مشخص فرمودند و همواره از تیم مذاکره کننده حمایت کرده اند.

*تلاش مجدانه تیم مذاکره کننده

عضو جامعه مدرسین با حمایت از تیم مذاکره کننده، ابراز داشت:  تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی در طول مدت مذاکرات، تلاش شبانه روزی و پیگیری مجدانه ای داشته است.

*مذاکره کنندگان در مقابل زیاده خواهی های استکبار ایستادگی کرده اند

حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی با ارزیابی عملکرد تیم مذاکره کننده، اظهار داشت: مذاکره کنندگان با شجاعت، درایت و عقلانیت در مقابل زیاده خواهی های استکبار به سرکردگی آمریکا ایستادگی کرده اند و تلاش می کنند ابزار تبلیغی رسانه های دنیا را در مسئله صلح آمیز هسته ای ایران خنثی کنند و تاکنون در این مسیر موفق بوده اند.

وی به گزارش اخیر آژانس بین المللی انرژی اتمی اشاره کرد و ابراز داشت: در این گزارش علی رغم کینه توزی ها و عنادی که نسبت به برنامه مسالمت آمیز هسته ای ایران وجود دارد، اما مسئولان آژانس نتوانسته اند این واقعیت را انکار کنند که برنامه هسته ایران در مسیر صلح آمیز قرار دارد و این مسئله با تحمل، صبر و پشتکار هیئت ایرانی حاصل شده است.

*تقدیر از تلاش های دکتر ظریف

این عضو جامعه مدرسین با تقدیر از تلاش های دکتر ظریف وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: با هدایت های رهبر معظم انقلاب و  ایستادگی ملت ایران و تیم مذاکره کننده، دنیا متوجه حقانیت ایران در بحث هسته ای شده است و امیدواریم به اهداف خود در این مذاکرات به خصوص لغو کامل تحریم ها دست یابیم و نتایج مذاکرات به نفع ملت ایران باشد.

انتهای پیام/313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha